Analogt cirkelpass 

Igår satte jag ihop ett cirkelpass, ute i lekparken där jag bor, för mina braingirls (fd kollegor från ett företag som på det glada 00-talet hette Brainpool) 

Eftersom jag själv har svårt att minnas instruktioner så skrev jag ut alla övningar och hade dem i plastfickor. Tänker att jag kan spara dem i en pärm och fylla på m övningar på sikt. Analogt ja! Men inte en enda gång fick jag frågan vilken övning det var på en viss station 🙂 Övningarna är en hel del inspo från Lofsan.   

Fyra varv. Första två 60 sekunder per övning 15 sekunder vila mellan. Sista två 45/15. 30 sekunders vila mellan varje varv. Jag använder appen Ultratimer för att ha koll på tiderna. 

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

