Blogger boot camp 2015

Tack till Träningsevent för en fantastisk dag! 

Idag har jag hängt med en massa glada, trevliga och träningstokiga människor! 

Dagens stora utmaning var en dansklass som jag råkat anmäla mig till! Men jag överlevde! Fick även göra ett beeptest ute i solen under överseende av Ida – Alla kan träna! 

Finfin goodiebag fick vi också! Jag fick även en kokbok eftersom jag var en av de 40 första som anmälde mig! En t-shirt från Under Armour ingick också. 





This entry was posted in Träningsevent and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Blogger boot camp 2015

  1. idafriedmann says:

    Tack för en fantastisk dag. Och bra dansat!!!

  2. En grymt bra dag var det!!

Leave a Reply

