Blogger boot camp 2015

I förrgår så anmälde jag mig till årets Blogger Boot Camp. Jag har varit med både 2012 och 2013 och det har varit två grymt roliga dagar. I år infaller boot campet på min sambos födelsedag så jag kommer att hoppas över minglet på kvällen och åka hem och fira honom istället.

Passen jag har valt i år är Se länken för att läsa om resp pass.

Runners Strength
Express Yourself
Barre Move
Alla kan springa
Skitmat – mat, belöning och övervikt
Yin Yoga – leg release

Den där barren ska bli riktigt spännande att testa! Ser fram emot att får köra ett pass med grymma Oscar Jöback igen och såklart att få träffa Ida igen. En annan vän som också ska medverka på årets Boot Camp är Clara. Hon håller en “miniverkstad med tips om hur du som bloggare kan stärka ditt eget varumärke – och välja vilka företag eller varumärken du samarbetar med”. Jag har sett henne föreläsa tidigare och hon är mkt proffsig! Hon har nyligen sagt upp sig från sitt jobb och startat eget! Heja!

Jag tror att det finns platser kvar än, så anmäl dig!

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

One Response to Blogger boot camp 2015

  1. idaaspens says:

    Jag är anmäld, så taggad!

Leave a Reply

