Tantvarning?

En av många fördelar med att bli lite äldre är att jag utan att fundera på det kan gå genom vårt bostadsområde (typ stadsmiljö) iklädd våtdräkt och badmössa, ensam! 🙂 Eller så hade jag kunnat göra det när jag var 20, bara att jag aldrig fick idén?

20140903-212405.jpg

Och inget fel med att vara tant, jag gör mitt bästa för att vara en!

This entry was posted in Simning and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Tantvarning?

  1. idafriedmann says:

    Med en sån snygg guldig mössa kan du gå på besök hos kungen. 🙂

  2. MarveW says:

    Alldeles för cool för att vara tant. Heja dej!

Leave a Reply

