Simningen

Tidigare i veckan åkte jag och en kompis till Hellas för att simma. Det var första gången jag simmade i öppet vatten på riktigt! Lagom att vara i en sjö utan båtar, men med en passage som kallas liksundet…

Ca 1300 meter blev rundan. Ett par korta stopp för att navigera! Tänk vad några små tips kan göra underverk!

Tack Linda o Kicki! Som coachade mig för ett par veckor sedan.

20140829-125901.jpg
Hellas

ow
En morgon vid kajen för några veckor sedan fick jag finfina tips från Linda och Kicki. Efter det kan jag helt plötsligt simma länge länge utan att få andningspaus. Det går inte snabbt, men jag kan simma länge! Ngt som kändes omöjligt gick att lösa på typ en timme…

This entry was posted in Open Water and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

