15 backar

Jag har legat lite lågt med blogg och andra sociala medier senaste veckorna. Mest pga av att jag har så pass mkt på jobbet så att jag känner att när jag är ledig så vill jag koppla bort så gott det bara går. Men träna gör jag såklart ändå!

Ikväll blev det ett backpass i en fantastisk sommarkväll! 15 backar! Jag delade upp dem så här

5 * 2 min

5* 1:25 min

5*45sek

Innan uppvärmning och löpskolning. Jag brukar köra 3 olika övningar, 30 reps a 3 ggr. Sedan nedjogg efter backarna.

image (31)

 

 

This entry was posted in Backintervaller, Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

