I lurarna och röstning*2

När jag springer långpass så brukar jag varva musik med olika podcast. Senaste podcasten jag lyssnat igenom är maratonpodden som jag verkligen gillade! Intressanta personer och intressanta ämnen! En annan favorit är sommar och vinterprogrammen från P1. Idag såg jag att man kunde rösta på vem som skulle bli lyssnarnas sommarvärd. Jag tog mig tid att lyssna igenom de olika alternativen och oj oj vilken gråtfest! Jag klarade inte att lyssna klart på Mamman som berättade om hennes barn som dött i sömnen vid 1.5 års ålder. Tror jag bli it extra känslig efter min treårings sjukhusvistelse…. Nu har jag lyssnat på alla och har röstat på min favorit! Här kan du lyssna och rösta!

För övrigt så passade jag på att rösta i EU-valet idag också!

Vid intervaller så kör jag utan musik/podcast, men på lopp verkar det passa mig bra att ha musik i! På halvmaran satte jag igång musiken efter halva loppet, det hjälpte!

Idag testade jag att jogga upp till utegymmet i mina barfotaskor, gick lite i monkeybaren och körde några löpstyrkeövningar! Så otroligt fin kväll, utsikt över Mälaren i solnedgången, men man fick inte stå still för länge för då kom myggen fram.

20140520-220128.jpg
Från nämnda utegym fast för ca ett år sedan

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

