Tänkte bara berätta…

 

…att kroppen är bra grym! I lördags maxade jag på 21 km. Min första halvmara! Och idag två dygn efter målgång så cyklade jag till ett möte inne i stan. Över Liljeholmsbron och Västerbron på min damcykeln och det kändes som om inget hade hänt! Benen kändes pigga!?

Lätt träningsvärk i framsida och baksida lår och två blåsor på högerfoten. Thats it! (Lite tröttare än vanligt i morse också, så jag gissar att det är bra att jag har inplanerad löpvila ett par dagar)

IMG_1340Bild från ett tillfälle när jag inte kände mig så pigg nämligen efter fjärde träningspasset på Blogger Bootcampdagen. 🙂 Men jag överlevde det också. 

 

This entry was posted in Löpning, Träningsevent, Välbefinnande. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tänkte bara berätta…

  1. Clara says:

    Du är i toppform Sara! Och väl förtjänat. Du har tränat så SMART och positivt. Härligt ju!

Leave a Reply

