Sex pass på fem dagar

Undrar om jag får många träffar pga av titlen? I vilket fall en ovanligt bra träningsvecka och det är två dagar kvar! 🙂

Jag har hunnit med långpass, intervaller, backintervaller, mysjogg, simning och ett styrketräningspass. Och jag känner mig ändå pigg i kroppen! 

Eftersom det inte var någon simning i måndags pga av påskledighet så åkte jag och min kompis Johanna och simmade själva. Hon hade skrivit ned ett pass från boken Simning för dig, som bland annat är skriven av en av våra simlärare i crawlkursen vi går på. Det var en riktigt härlig kväll. Åkte bil dit tillsammans, bytte om i lugn och ro, simmade i “lugn och ro” (prövade på både fjärilssim och vändningar) och samma efteråt. Att hinna prata i omklädningsrummet och inte bara stressa iväg till nästa grej vilket inte är helt vanligt för en nästan heltidsarbetande småbarnsförälder. Så skönt! Vi har alltid mkt att prata om! 

Det har ju varit grymt väder denna vecka så därav alla löppass som redan är avverkade. 

Image

 

Strax före ett intervallpass. 

 

Image

 

Startbeviset för göteborgsvarvet har kommit!

Image

Image

 

Fantastisk kväll!

Image

Nya skor! Acics GT-1000 (2)

Image

Image

Efter dagens backpass, men födelsedagsbarnet Lena (hon jag sprang Tjejmilen med för 10 år sedan) 

Image

Prövar nya skorna

 

 

 

 

 

This entry was posted in Löpning and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

