Still Walking Bad

Ni har väl inte missat att Lofsan lagt ut till “Walking bad-pass” från lördagens Boot Camp. Med film och beskrivning. Testa du också!  (Tur att det inte film från passet i lördags 😉 ) Jag har fortfarande ont här och där efter det, dock tror jag det är överansträngning och inte träningsvärk längre. Ska tilläggas att jag hade kört två pass precis  innan, varav ett rätt tufft intervallpass också, så det är helt självförvållat.

Passande då att jag gick och blev sjuk så att det blir naturligt att vila. Ikväll körde jag ivf lite rulle på benen och rumpan för att mjuka upp musklerna. Imorgon hoppas jag är sista sjukdagen för på fredag har jag lunchintervaller bokat!Image

Jag på min lilla Foamroller från Casall. Therese har nog också fått användning för sin som hon vann i lördags? 

 

 

This entry was posted in Löpning and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Still Walking Bad

  1. storyoftes says:

    Ja jag är hel nöjd med min rulle. Den kom till nytta både i måndags och ikväll. Vet du om det finns fler färdiga pass än det i T.o.d?

Leave a Reply

