Fotosession med kollega

Eller numera en fd kollega som heter Georgios. I höstas gick vi ut på lunchen och jag sprang och han fotade. Här kan ni läsa och se bilder därifrån. Bilder som jag just nu har som profilbild uppe till höger  på bloggen är också tagen av Georgios vid samma tillfälle. 

Jag ser lite arg ut på bilden nedan… Vilket jag fått höra tidigare. Att när jag är avslappnad så ser jag arg ut… Kul! 🙂 Jag väljer att kalla det koncentrerad! Roligt med lite andra bilder än mina mobilbilder… Stort tack Georgios för fina bilder! 

Image

 

Image

Gillar genusperspektivet han skriver om och det är ngt jag själv tänkt på även inom foto/bloggsammanhang, då jag läser en hel del träningsbloggar, att hur bilden tas påverkar mkt av intrycket. Vad vill jag förmedla med mina bilder? 

This entry was posted in Löpning and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Fotosession med kollega

  1. Clara says:

    Fina bilder, vad kul med proffsfoto!

    • Sara says:

      Ja kul att få ngn annans bild av en. Ngn som inte är i träningsbloggssvängen eller är min sambo 😉 Också kul med fotografer som inte tar klassiska bilder utan gör ngt eget av det.

  2. Pingback: Skosulan.com | Vad vill du säga med dina bilder?

  3. Snygga bilder! Jag tror nog att jag mest har bilder för jag tycker det är roligare att läsa en blogg med bilder i…. 🙂

  4. MarveW says:

    Jättefina bilder. Tänka att ha med sig fotograf när man tränar, det är imponerande.

Leave a Reply

