Tack för igår Blogger Boot Camp

Åh, vilket rolig dag det var igår. Blogger Boot Camp; fylld med träning och trevliga människor.

De roligaste passen tyckte jag var:

Löpning med Malin Ewerlöf – Otroligt bra på att förklara och vem blir inte peppad av att springa intervaller med henne, att hålla igen fast det var det första passet för dagen var inget alternativ. Snabba Elmina låg några meter framför så jag gjorde mitt bästa för att jaga ikapp henne och Malin tyckte att vi höll ett bra tempo. (Tjoho) Vi fick bland annat testa att springa som travhästar och en löpskolningsövning som kallades västtysken.

Walking Bad med Lofsan. Ett benstyrkepass med blandade explosiva och stabiliserande övningar. Hon startade med att säga. Om ni tänker er zombies på knark – Så kommer ni att gå imorgon! Och jo det stämmer väldigt stel idag! Efter cirkeln så fick vi avsluta med att springa sprint blandat med grodhopp och utfallshopp. Det var en rejäl urladdning om man säger så. Hon kan verkligen konsten att få en att göra sitt yttersta!

Sedan var jag med på en bra workshop om Meditation. Vi fick testa tre olika meditationsövningar. Svårt men lärorikt, och ngt jag skulle kunna tänka mig att öva mer på!

På förmiddagen körde jag även ett ngt förvirrat pass tillsammans med sköna Clara. Det var väl mestadels vårt eget fel att det var förvirrat. Men jag tycker att det var lite för många stationer att hålla reda på. Roligt hade vi ivf på Casall HIT passet. Bra tillbehör har de för uteträningen.

Efter alla pass så var jag ju tvungen att anta utmaningen som SAFE hade, att göra så många korrekta Burpees som möjligt. Topp 10 skulle få ett hemligt paket hemskickat! Jag lyckades ta mig upp på plats 7 med 21 st. En prestation efter dagens tidigare prövningar. Plats 1 hade gjort 151 st… 😀

Tack alla som jobbar med Blogger Boot Camp. Fantastiskt bra ordnat event!

Dagens schema var fullspäckat, så jag hann inte fota så mkt som jag tänkt. Men här kommer några av bilderna ivf.

Image

Malin Ewerlöf ger ut sina bästa löpartips! Rolig och Kunnig!

Image

Stabiliserande utfall

Image

Starka Lovisa visar en explosiv benövning. Rumpan får inte nudda marken!

Image

Kicki och Linda. Linda har och jag har lyckats med konststycket att jobba på samma företag 3 ggr. Även om hon nu är konsult där jag jobbar så ser jag henne som kollega. Kicki har jag jobbat med på två av mina jobb.

Image

Döda ben och glad med Lovisa.

Image

Välbehövlig lunch med nya och “gamla” vänner.

Image

Titta vad jag vann. Priset delades ut till tre personer som varit extra peppande under dagen! 🙂

Image

Delar från Goodiebagen. Jag som inte direkt är känd för att vara en godisgris gillade Dark Dumle. Mer chokladsmak än vanlig, om än på gränsen till för söta för mig, men ett par st slank ned!

Image

På gårdagens andra löppass (efter tre pass på förmiddagen) tog jag det väldigt lugnt.

Image

Hela gänget! Tack för bild Upp och Hoppa

10013312_10152080657482815_472446773_nBilden till höger är inte tagen av mig, okänd fotograf 🙂 Men jag hängde en stor del av dagen med Therese. Ny och trevlig bekantskap!

This entry was posted in Löpning, Träningsevent, Utomhusträning and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Tack för igår Blogger Boot Camp

  1. Vilken underbar träningsdag 🙂 Nästa år kommer jag vara på plats, jag lovar 🙂

  2. uppochhoppa says:

    Fantastiskt härligt! Bra jobbat!!!

  3. Pingback: Blogger Boot Camp 2014 – the story | LindaKW - träning,hälsa & mammaliv

  4. Tack för pepp!! Kram

Leave a Reply

