Svettigt värre

Inga planer alls hade vi idag. Så Matti (min sambo) föreslog att jag kunde träna och lämna in barnen på minisats i Sickla medan han skulle shoppa lite i samma område. Jag känner mig lite ostrukturerad vad gäller min styrketräning just nu, så jag valde ett av de Lofsanpass jag har inlagda in min ultratimerapp på telefonen. Väldigt smidigt när det är lite stressigt att komma på ngt! 

Innan det körde jag 3 omgångar tabata på löpbandet (Springa 20 sek, vila 10 sek * 8). 

Efter tabatorna och lofsanpasset så gick mina kläder att vrida ur! 

Image

Började på 17km/h, höjde till 17.2 km/h och avslutade med 17.4/h. Med brasklappen att man aldrig vet om löpbandet är rätt kalibrerat! 

Image

Idag testade jag mina snabba byxor från H&Ms OS-kollektion. Klart färgstarkaste byxorna på gymmet idag! 

 

Efter träningen blev det lunch i Sickla och sedan drog vi till Hellas där jag testade mina skidor igen. Barnen skulle åka pulka men tröttnade efter 3 åk (hallå nu när snön är här…) så min sambo fick också lite motion i form av att dra runt dem på pulkan i en timme.

 

This entry was posted in Löpning and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

