Årets första intervallpass!

Igår var det äntligen dags för årets första intervallpass! Det halsonda var borta sedan flera dagar och jag var grymt peppad! Eftersom jag vilat från löpningen i ca 5 veckor så var jag lite nervörnför hur det skulle kännas. Jag valde mina favoriter 90 sekundare men med längre vila än vad jag brukar. Vilade 55 sekunder mellan varje och körde 10 ggr. Efter ett par intervaller så började du kännas i låren och rumpan, och idag har jag mkt riktigt träningsvärk på dessa ställen!

Körde även denna gång med mina nya inlägg och nu tänkte jag knappt på att jag hade dem!

20140108-205910.jpg
Vindstilla ovh ljummen kväll (för att vara i januari), leriga byxor.

This entry was posted in Intervaller and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

