Blogger boot camp – En av årets roligaste dagar

Image

 

Förra året visste jag inte riktigt vad som väntade mig när jag anmälde mig till Blogger Boot Camp. Flera i min träningsgrupp på facebook skulle dit och hyllade konceptet så jag var snabb att hoppa på! Det var verkligen ingenting jag ångrade. Vilken fantastik dag det var! 

ImageImage

Ett par bilder från förra året. Översta bilden är från Lofsans BBC-pass. I år har hon ett annat pass som jag såklart anmält mig till! 

När jag i morse fick se schemat över vilka pass som gick att välja mellan i årets upplaga blev jag extra glad när jag såg att ett av de första passen skulle ledas av Malin Ewerlöf!

Jag har anmält mig till följande pass

1 – Malin Ewerlöf
2 – Casall HIT
3 – Walking bad (med Lofsan!)
4 – Run for smiles
5 – Meditation
6- Flow and Grace

Flera av mina träningskompisar ska dit, bland annat – Lisa, Clara, Linda & Annika

Jag är övertygad om att 15 mars kommer att bli en av år 2014s roligaste dagar! Ser så mkt fram emot det!

Och – Du behöver inte vara bloggare för att få vara med! Vad väntar du på? 🙂 

 

This entry was posted in Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

