Göteborgsvarvet

Här har jag lagt en lista med resultat från mina senaste lopp. Utifrån siffrorna – vad tror ni kan vara ett rimligt mål på göteborgsvarvet?  Jag har sprungit 21km flera gånger under hösten så tanken är att slipa lite extra på att orka hålla ett högre tempo så pass länge. Det gick ju ganska bra på Lidingöloppet ivf. 🙂 Värmen och trängseln kan nog påverka en del…  Dock har jag vila just nu från långpassen. Planerar att vara igång med långpassen om ett par veckor igen. 

This entry was posted in Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Göteborgsvarvet

  1. 1.45 gissar jag på! Du är grymt snabb! Förra året på Göteborgsvarvet strejkade min kropp totalt av värmen så jag är sååå sugen på revansch nu 🙂

    • Sara says:

      Ja det känns absolut som en rimlig tid! Har dock inte koll på banan än, om den är backig eller flack. Som sagt värmen… Den tog nästan kål på mig på tjejmilen. Kanske inte påverkade tempot jättemkt, men mentalt var det riktigt tungt.

      Har hört från flera att det var väldigt varmt sist på varvet!

  2. Linda says:

    Med tanke på dina miltider samt tiden på Lidingö 15 km så tror jag på en tid runt 1:35-1:40.

Leave a Reply

