Juligt långpass

Idag var det dags för ett långpass. Båda barnen hade hög feber så jag kom iväg senare än planerat och körde därför “bara” 1.5 timme.

Det är mindre än en månad till julafton och jag läste i DN igår att all julbelysning åkt upp inne i stan så jag blev sugen på att springa genom city. För mig som är lite mörkrädd är det perfekt att springa mitt i stan. Är man ute före 21 så är det mkt folk. Tyvärr blev det rätt suddiga bilder då jag inte ville stå still så länge, men ni får ändå ett hum. Och så är det så mysigt med skridskobanan mitt i Kungsträdgården där de spelar musik och en hel del folk som åkte runt runt. Högst upp till höger ser ni en del av NKs julskyltning. 

Image

 

 

This entry was posted in Långpass, Löpning and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Juligt långpass

  1. MarveW says:

    Wow, vilken häftig springtur!

Leave a Reply

