Promenad istället och glada höfter

Idag hade jag träningsväskan på ryggen och var på väg till gymmet över lunchen, men vände innan jag kom ut från kontoret! Det har aldrig hänt förr. Jag bara kände att det inte kändes rätt. Har känt mig irriterad i halsen en vecka men tränat på ändå. Har känt mig pigg och inte ont eller så. Men tänkte att det nog var bättre med en promenad idag. Så det blev en 30 min promenad istället. Och nu på kvällen blev det ett strechyougapass “Happy hips” som finns på Yogobe. De har ett par pass där som är gratis. Testa! Jag är väldigt rörlig just i höfterna och ganska rörlig i resten av kroppen också. Men en del av övningarna känns rejält ändå. För 10 år sedan kunde jag gå ner i spagat, vilket är en av övningarna i videon. Vem vet, jag kanske kan komma dit igen! 🙂 

IMG_0391

Bilden nedan är från mitt backpass i onsdag kväll. Det var lite mörkt och ganska ensamt i spåret… Jag är glad att det ivf finns elljusspår i precis anslutning till där jag bor. 

Image

This entry was posted in Löpning and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Promenad istället och glada höfter

  1. MarveW says:

    Beundrar alla som lyssnar på sin kropp. Det finns en tid för allt och ibland är det tid för glada höfter. Tackar för tipset!

Leave a Reply

