Be your best

Vilken rolig dag jag haft idag! En hel dag med träning och mkt skratt! Det var träningsvevent som arrangerade konventet “Be your best”. I länken ovan kan ni se vilka pass som erbjöds! Jag körde 5 (och ett halvt) av passen.

Faster, Harder kronBee – friidrottsinspirerad träning med Robert Kronberg
Inner warrior – hitta sina inre muskler med Oscar Jöback
Så mkt bättre – Träning i grupp och par med PTFia (detta pass fick tyvärr avslutas efter en kort stund då en av deltagarna bröt benet – det såg riktigt illa ut och jag hoppas att hon inte har allt för ont just nu)
Crossfit – med Patrik Westerlund
Cirkusakrobatik – med Tim Olson
Mojo Flex – stretch med Monika Björn

Några av mina bloggvänner från Lofsangruppen var också där. Härliga vardag, Livet från den ljusa sidan, Life in Cerise och Föräldrafitness. Grymt jobbat!

Stort tack för en fantastik dag! En orkar och kan mkt mer än vad en tror och när jag kom hem blev jag tvingad av min femåring att visa några av konsterna jag lärde mig på akrobatiken! Trött och nöjd, sov gott!

20131109-222731.jpg

20131109-223845.jpg
Sofia “upp och hoppa” och Mela är hjärnorna bakom eventet!

This entry was posted in Träningsevent and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Be your best

  1. Pingback: Att ta fram sitt bästa… | Lisa & livet från den ljusa sidan

  2. Så roligt att ses Sara – ni bidrog med en massa härlig energi och glada skratt!

Leave a Reply

