Träning på hotellrum och mustaschtrend?

Jag och 5-åringen bor på hotell över helgen!

Nu när han somnat så passar jag på att läsa Tidningen Hälsa och fitness, samt prövar alla övningar i den. Ja nästan ivf. Bland annat en rysk magdödare. Filten jag lånade i repan får agera träningsmatta…

Ngt helt annat. Vet ngn grejen med alla mustascher? Efter sommaren fotade jag och mina kollegor i samma team oss med lösmustacher som en rolig grej i samband med att en kollega skulle byta tjänst, efter detta dyker det upp mustascher ÖVERALLT! På kläder, smycken, Polarn & Pyret affisch, fotomodeller på hm.com och stories.com, som bakgrundsbild i mitt collageprogram osv… Jag vill ju gärna tro att det var vi som startade trenden? 😉

This entry was posted in Barnen, Hemmaträning and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Träning på hotellrum och mustaschtrend?

  1. Marina says:

    Har inte mustaschen med prostatacancer att göra? Tror att det är en symbol för det typ men det finns kanske fler betydelser eller är det bara en kul grej kanske?

    Ha en bra dag!

Leave a Reply

