Fredagsfys

Igår körde jag ett PTpass med grymma Lovisa (Lofsan) och det känns rejält i musklerna i rumpan idag… Mer info om det passet i ett annat inlägg.

Jag hade sedan tidigare planerat ett intervallpass på Zinkendamms IP idag så det var bara att bita ihop. 🙂 Det gick dock väldigt bra för det verkade inte vara samma muskler som var helt slut som jag använder när jag springer. 🙂

10 varv med 50 sekunders vila mellan varje! Jag hade med mig några kollegor och en av dem är riktigt snabb så jag hade ngn att jaga. Hon har grym teknik så det är väldigt inspirerande att springa med henne. Hon har tävlat i 800 & 1200 meter!

Blodsmak i munnen! Ett lyckat pass!

20131011-223301.jpg

This entry was posted in Intervaller, Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

