Benpass

En fördel med att det inte är ngt lopp i helgen är att jag kan köra ett benfokuserat styrkepass på fredagslunchen! Idag hade jag bara 30 min att spela med så jag gjorde en “minicirkel” med övningarna som man kan ana i ena bilden. 4 varv blev det med 6 övningar. Första två varven 60s sedan 45 och sista varvet 30s. I bilden har jag tagit bort vilan så att man ska kunna se alla övningar i följd! 🙂 Bara att trycka på start och köra!

This entry was posted in Gym and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Benpass

  1. Elin says:

    Hej!
    Hur tunga kettlebells använder du? Funderar på att köpa en ( eller två). Tack för en bra blogg 😊

    • Sara says:

      Hej Elin! Till detta pass körde jag med två st 12kg kettlebells. Till sidoutfallen körde jag med en av dem. 🙂 När jag kör svingar använder jag mestadels en 20kg.

Leave a Reply

