Om att kunna ändra sina planer!

En sak som jag behöver jobba lite på är att bli mer spontan och att kunna ändra mina planer. Jag är lite utav ett kontrollfreak och har jag bestämt mig för att jag ska göra ngt så bara gör jag det. No matter what!

Detta är säkert bra i flera avseenden men jag tror ändå på att hjärnan mår bra av att vara lite mer flexibel… J Så idag ändrade jag mina planer. Solen lös och jag tänkte först ta en löprunda istället för att gå till gymmet som planerat (lättare beslut), men jag sprang igår och jag ska springa 15 km på Lidingöloppet på lördag, därför bestämde jag mig för att gå istället. EN PROMENAD, istället för att träna eller springa. Mkt skönt var det och jag stötte på Linda nere vid vattnet som körde ett pass i Röhnisch Running School som grymma Ida (Alla kan träna) och Lovisa(Lofsan) tagit fram!

På bilden nere till höger så ser man både mitt jobb och mitt hem. Det är verkligen en ynnest att har så här nära till jobbet! Jag köpte ett par Nike Free Run i vintras. Jag tränade med dem inomhus, men efter att jag köpte mina Merrell Pace Glow så har jag börjat använde dem som promenadskor. Fungerar fint! Passade på att lyssna på en gammal goding “The Donnas”. Imagee

This entry was posted in Vardagsmotion and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

