Status inför halvmaran

I min träningsgrupp på Facebook så är det mkt diskussioner kring halvmaran nu på lördag! Pirrigt och spännande! Just nu är jag inte så nervös utan mest fokuserad på att jag vill bli av med min lilla förkylning! Jag har inte direkt varit sjuk, men en tendens till feber, kli i halsen och lät sjukdomskänsla. Idag känns det lite bättre! Men jag vågar verkligen inte ropa hej.

Avslutar varje dag just nu med en sån här:

Samt går och lägger mig tidigare än vanligt!

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

2 Responses to Status inför halvmaran

  1. Clara says:

    Vad är det i den? Krya, heja heja!!!

  2. Sara says:

    Clara – Spenat, ingefära, mynta, äppeljos, och frusen mango.

Leave a Reply

