Förkylning på G?

Dagen efter tjejmilen så kände jag mig lite stum i benen, men annars helt ok. På kvällen klämde jag in ett styrkepass à la Lofsan, samt lite bålträning.

Inatt hade jag rethosta och kli i halsen nästan hela natten. Sov nog ca 2 timmar! De få timmar jag sov drömde jag mardrömmar om tjejmilen! känner nu i efterhand att mitt oplanerade upplägg med tre väldigt snabba km i början nog inte passar mig. Det var mentalt väldigt jobbigt att redan vid 2 km börja känna att jag ville bryta! Så nästa millopp ska jag försöka håll ett mer jämt tempo men ändå få ungefär samma sluttid. Vi får se om det lyckas… Gick ju bra på Blodomloppet och Hässelbyloppet ivf.

På lunchen idag gav jag mig ivf ut på en joggingtur! Bästa sättet att bli pigg på enligt mig! Jag sprang tillsammans med en kollega och vi höll ett tempo som var bekvämt att prata i. Ju mer eftermiddagen gick och under min cykeltur fram och tillbaka till möte i stan så kände jag att det nog är förkylning på g. Så nu har vi kört hälsosmoothie här hemma (recept kommer i senare inlägg) och ska gå och lägga oss senast 22!

Men jag satt såklart inte still nu på kvällen bara för det. Körde ett gäng balansövningar och massage med foam rollern samt en tennisbolll! Aj! 🙂

20130909-214154.jpg

This entry was posted in Löpning and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

