Blåsigt

Vi skulle egentligen ha åkt ut med båten tidigt imorse men vi tyckte att det blåste gör mkt så vi stannade ute hos min moster i skärgården två nätter istället och åker ut imorgon med båten istället! En fördel med detta var att jag hann klämma in ett löppass idag!

Det blev 8 varv på “slingan”. En 1.2 km lång bana som går upp och ner hela tiden, väldigt stor skillnad mot mina asfaltsrundor! Sista två varven körde jag på maxfart med lite vila mellan. Efteråt ett par magövningar. Bland annat ngt som jag tror kallas ägget!? Man ska ligga på rygg med mage och armar upp i luften och sedan förflytta sig runt genom att lyfta axlar och höfter från marken… Riktigt tungt efter ett par varv!

Efter detta ett dopp i havet! Brrr! Spana in rådjuret som säkert undrade varför jag kom tillbaka varv efter varv.

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

