Hotellgym igen

Jag fick tillfälle att utbytt hotellets gym en morgon till! En ny favorit helt klart! Att träna och sedan äta hotellfrukost! 🙂

Idag blev det följande Lofsanpass. Jag hade inga kettlebells så jag fick köra med hantlar, det fungerade bra men kanske minst bra på svingarna. Fyra övningar i intervallform. Svettigt blev det!

Hela passet la jag in i Ultratimer, så för intresserade så kan jag maila er det för import.

Min 5åring fick följa med och lärde sig snabbt hur löpbandet fungerade. Eftersom vi var ensamma så kunde jag slå på sommarlov på Barnkanalen!

20130718-215438.jpg

This entry was posted in Barnen, Gym and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Hotellgym igen

  1. Jesse says:

    Halloj Sara! Bra jobbat! Du får jättegärna maila mej passet för Ultratimer!
    Hoppas vi ses snart för ännu ett pass i utegymet.
    /Jesse

Leave a Reply

