TRX och barfotaskor

Jag hade som plan att inviga mina nya skor från Merrell på gymmet idag. Men en fästningspruta satte stopp för det. Tvååringen fick hög feber! Så det blev ett träningspass hemma nu på kvällen istället. Brukar annars köra barfota hemma men körde med nya skorna idag! De var supersköna och i balansövningarna så kändes det stor skillnad från mina Nike Free Run jag annars brukar ha i gymmet! Eftersom man inte får lika mkt hjälp från skorna så aktiveras fler muskler!

Modellen jag köpte heter Pace Glove.

Ang strl: jag har 38 i alla vanliga skor. I löparskor har jag 39. I Merrellsen blev det 38.5!

Tack Lisa och Miss Agda för tips om bra deal!

20130704-220229.jpg

20130704-220247.jpg

20130704-220257.jpg

This entry was posted in Hemmaträning, Prylar and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to TRX och barfotaskor

  1. Pingback: Om att kunna ändra sina planer | SpringSara

Leave a Reply

