Ryggan

Jag har nämnt min nya ryggsäck men vill berätta lite mer. Den heter Salomon xt wings 10+3 Vest. Jag hade tänkt mig en ngt större men efter lite diskussioner med säljaren i Salomonbutiken valde jag denna. Han sa att om jag inte fyller upp den större väskan så kan den upplevas mer skumpig. Sedan satt denna som en smäck på min inte allt för stora kropp så det fick bli den!

Jag har testsprungit en mil med den samt haft med den på utomhusträning för att ta med min systemkamera. Kameran är ganska tung men det kändes knappt att jag hade ngt på ryggen när jag värmde upp med löpning till utegymmet. Än så länge är jag väldigt nöjd!

Det ingår inget vätskesystem men det finns plats för att söta dit en vätskepåse!

20130703-215245.jpg

20130703-215313.jpg

Tack till Löpning o livet som tipsade om denna väska!

This entry was posted in Löpning, Prylar and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

