Att träna utomhus!

Lisa bjöd in till ett lunchpass idag. Vi var 5 starka som möttes upp och sprang iväg till ett av utegymmet vid Årstaviken. Lisa hade satt ihop ett eget cirkelpass som vi körde. Eftersom jag köpt en ny fin löparrygga så passade jag på att ta med mig systemkameran. Annars fortar jag nästan uteslutande med mobilen när det är träningsrelaterade kort. Och oj vad mkt roligare kort det blir! 🙂

Lisas pass: (kopierat av lisa)

Vi körde först 3 ggr per station. Sedan tre varv där vi bytte station efter varje. 15 sekunders vila mellan varje. Siffrora som kommer först är antalet sekunder per station.

lisaspass
Här skriver Lisa mer om passet

Några av bilderna från idag. IMG_0633

Dagens coach!

IMG_0636

Starka Moa!

IMG_0671 Fokuserad!

IMG_0680

Moa, Lisa, Åsa, Jesse & Jag

This entry was posted in Utomhusträning and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Att träna utomhus!

  1. Avis på er Söderförortare (fast ni har ju Stockholm som postadress, jag vet) som kan ses sådär lätt, måste vara kul! 🙂

    • Sara says:

      Ja det är toppen! När jag idag sa till en kollega att en annan kollega var sen för hon var inne i stan så blev jag ifrågasatt då det var Kholmen hon var på… 😉

  2. Pingback: Träna ute, träna tillsammans! | Life of Lisa - feat. Stella By Stardust & Miracle Max

Leave a Reply

