8 * Backe

 

Hur kan 1 min & 40 sekunder kännas så jobbigt!? 🙂 Jo om man springer uppför en backe! Idag kändes det lite motigt att ge sig ut, jag hade tänkt köra vanliga intervaller, började fundera på en vanlig joggingrunda men utmanade mig själv med ett backpass istället! 2 km uppvärmning och sedan var det dags. Första backen tog 1.40 sedan låg jag där omkring upp till 1.47 på 6:e vändan. På allra sista så bestämde jag mig, nu jäklar ska jag slå de andra tiderna. Och tiden blev 1.34! Man har alltid lite mer ork än vad man tror. Jag hade dock inte orkat hålla det tempot i 8 backar. Men lite mer ska jag trycka på nästa gång! Våga ta ut mig tidigare i passet!

20130701-200147.jpg

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

