Träna med PT

När jag för en månad sedan förnyade mitt SATS-kort så ingick det tre st PT-timmar (SATS You). Jag bokade in mig och idag var första träffen. Det var länge sedan jag körde med PT. Innan barnen… Vi gick igenom lite hur jag tränar idag och jag berättade vad jag ville ha hjälp med. Främst teknikförbättring på olika övningar och att bli mer jämnstark. Jag är ganska tydligt starkare i höger sida. Denna gång fokuserade vi på att få kontakt med mina skulderblad i två olika övningar, samt coreträning. Mkt bra att han var envis och inte gav sig innan jag gjorde övning rätt!

20130613-214609.jpgJag försökte se allvarlig ut, men det gick så där…

Eftersom det var ett ganska lugnt pass men mkt prat så passade jag på att köra ett 15 min hemmapass med Nike Training Club nu på kvällen. Gratis träningsapp med färdiga träningspass! Rekommenderas!

20130613-215357.jpg

This entry was posted in Gym, Hemmaträning and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Träna med PT

  1. Helena says:

    Var och med vem körde du?

    • Sara says:

      Helena – Jag tränar i Marievik och han heter Felix. Man får inte välja PT själv när man kör SATS You utan det är bara vissa som kör det. Jag tyckte han kändes bra men får utvärdera mer efter de tre gångerna 🙂

  2. Helena says:

    Kul! Hoppas det blir bra (eller att du hittar nån annan som funkar). Det är ju toppen att träna med pt 🙂

Leave a Reply

