Nerver

Nerver av stål har jag inte! Nu har jag inte kört så många lopp (6?) men jag blir alltid väldigt nervös innan. Oklart varför då det verkligen bara är att göra sitt bästa som gäller och ingen kommer hänga mig om jag inte klarar en viss tid…

Idag har jag så klart fått för mig att jag håller bli förkyld. Lock för öronen och snorig… Men jag väljer att ignorera!

Imorgon ser det ut att bli perfekt löparväder. 16 grader och sol säger yr.no.

Ikväll gav jag mig ut på en promenad samt joggade 3 km bra för att hålla igång benen lite och skrämma bort de eventuella förkylningen.

Jag hade på mig mina nya galet korallröda/rosa byxor som jag fick förra veckan.

20130603-220717.jpg

This entry was posted in Löpning, Lopp and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Nerver

  1. Clara says:

    Sara du är så snabb och cool. Sveper fram i spåret som en leopard. Snygg är du också, intygade min kollega från i fredags. Det kommer gå skitbra! KRAM

    • Sara says:

      Tack för pepp Clara! Just nu är jag mest nervös över (förutom själva ansträngningen att springa så där snabbt i en mil) är att det ska bli trångt vid starten och att man sedan kommer behöva tränga sig fram flera km… Men men, inte mkt jag kan göra förutom att försöka komma långt fram i startfållan! 🙂

Leave a Reply

