Hang a round

Idag hade jag gärna hakat på Lofsans utepass, men jag hade ont i halsen igår och ska springa Blodomloppet om en vecka så jag bestämde mig för att vila istället. Men jag kunde inte helt hålla mig borta så jag tog cykeln över Liljeholmsbron och spanade in de andra starka tjejerna som körde idag! Lite inspriration kan man alltid få även om man själva inte kan träna. Roligt att träffa Ida “Alla kan träna” igen också, när hon väl är i Stockholm!

Bland annat använde sig Lofsan av två parachuterun (en liten fallskärm som ger extra motstånd när man springer) på en av stationerna. Det såg riktigt kul ut så jag hoppas jag får chansen att testa lite längre fram i sommar!

Lite bilder från dagen.
image
Starka Lisa. Granne, kollega och träningskompis!

977396_10151467611627476_1228948714_o
Ida min löpguru

972248_10151467610397476_506828288_n
Lofsan, som vanligt väldigt inspirerande!

Genom Lofsan och de andra i min träningsgrupp på Facebook så har jag lärt mig att det inte är så svårt att träna utomhus. Man kan använda TRX, köra helt utan redskap, använda en bänk osv osv. Har man barn som är ngt större än min minsta så kan man köra ett pass med dem lekandes i närheten. Nästa helg ska jag och sambon ge oss på att köra ett utomhuspass tillsammans med barnen i närheten. Vi får se hur det går. Fick dock precis rapport om att vår båt förmodligen måste bogseras till närmsta varv… så vi får se hur det blir.

This entry was posted in Utomhusträning and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

