Långpass med oflyt

Idag var det långpass inplanterat. Det flöt inte på som önskat då jag till att börja med skulle springa och lämna några båtdelar till en kille som ska hjälpa oss m båten. Så det blev ett stor där efter ca 1.5 km. Och sedan fortsatte stoppen. Knyta om skorna, podcast som inte fungerade och efter 8 km var jag galet törstig! Kände det redan i början på passet men ignorerade, men fick till slut känslan av att jag hade kunnat dricka direkt ut sjön… Till slut lyckades jag hitta några som vattnade på sina kollonilotter och fick dricka ur deras kran. Vägen hem gick bättre och jag sprang totalt 14 km.

20130520-230441.jpg

This entry was posted in Långpass, Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Långpass med oflyt

  1. Clara says:

    Alltid lika fräsch!

Leave a Reply

