Chins

Detta har jag pysslat med idag (bland annat) Chinsworkshop på Rosa Skrot med Lofsan!

Jag har fått en massa bra tips på hur jag ska träna för att kunna lära mig att göra chins. Tränat på de olika momenten (sänkning, höjning, stanna kvar där uppe och vändning) Så nu ska jag skaffa mig ett eget gummiband och köra med på utegymmet här i närheten!

Idag kan jag inte göra en enda utan hjälp så det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig! Osäker på hur mkt fokus det blir på chins före Blodomloppet om två veckor men efter det så kör jag!

20130519-213043.jpg

This entry was posted in Löpning and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Chins

  1. Sara Tilling says:

    Du ska se att du snart klarar det

  2. Pingback: Att lära sig att göra chins | SpringSara

Leave a Reply

