Med en utslagen tand

En aktiv och väldigt bra dag idag!

Jag cyklade till Brunnsviken och mötte upp några kompisar för att paddla kanot och äta brunch ( en 40 årspresent till två av dem) Mitt i brunchen så upptäcker jag att en del av min ena framtand lossnat!

När jag var 8 år så snurrade jag på ett par romerska ringar utan matta under… Två bitar från båda framtänderna lossnade och plast sattes dit. Denna lossnade ett par ggr men från att jag var ca 15 så har dessa bitar har till många tandläkares förvåning suttit kvar väldigt länge! Men idag lossnade alltså den ena! Kan som anekdot berätta att jag även slog ut hela båda framtänderna när jag var 3.5…

På väg hem från brunchen lyckades jag shoppa lite och sedan blev det en löptur när jag kom hem. Eftersom jag var sjuk mån-ons så blir det inte så många löppass som jag skulle önska denna vecka så idag körde jag lite två till priset av en. Sprang fram och tillbaka 2 ggr längs med årstavikens södra sida där det är en hel del långa branta backar och ökade på farten i varje backe! Mysjogg en mil med backträning! Solen kom fram igen och som ni ser på bilderna blev det svettigt!

20130518-212000.jpg

This entry was posted in Löpning, Utomhusträning, Vardagsmotion, Välbefinnande and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

