Löpintervaller efter vab

I natt sov jag nog max tre timmar. Tvååringen grät i princip hela natten. Ont i ena örat sa hon. Feber i morse och det var min tur att vara hemma. X antal möten samt lunchens inplanerade intervaller med mina kollegor fick ställas in. Bestämde mig dock direkt att det fick bli intervaller på kvällen istället så att jag var inställd på det!

Och vilken kväll! 18 grader och sol. Vindstilla i skogen där jag sprang. Eftersom jag ville springa på mjukt underlag då det blivit väldigt mkt asfalt på sista tiden, så fick det bli en aning kuperad terräng så det var svårt att hålla samma tempo genom hela intervallen men jobbigt var det!

Avslutade passet med min nya favorit armgång!

Det går att träna fast man bara sovit tre timmar! Jag har knappt känt mig trött idag och jag tror en stor del av till att jag inte är tröttare är för att jag rör mig så pass mkt! Bästa sättet för mig ivf att få ny energi!

20130517-231927.jpg

This entry was posted in Intervaller, Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

