Igång igen!

Efter tre dagars förkylning så kom jag igång igår igen!

Uppvärmning på löpbandet ca 7 min.

Sedan följande Tabataövningar.
Löpband – Glöm inte lutningen!
Sumo squats m kettlebell
Trxplanka m indragna ben varannan, “split” varannan.
Sneda utfall bakåt m hantel över huvudet.
“Burpee” m hantlar. (Stående gör axellyft med hanlar -> Hoppa ner till planka, “enhandsrodd” med hantel en gång med varje arm, hoppa upp igen)
Springa i planka (Galet jobbigt!)

Sedan gjorde jag marklyft med stång och rulla in pilatesboll under rumpan från höftstående (Vissa övningar är svåra att beskriva! 🙂

Har man alla redskap nära till hands så är det ett ganska perfekt lunchpass på ca 45 min.

Maila eller skriv en kommentar om ni är intresserade av passet och har ultratimer så kan jag maila över det!

20130516-132130.jpg

Idag var det inplanerat löpintervaller på 400-metersbana men 2-åringen blev sjuk så jag vabbar. Så nu blir det intervaller ikväll istället. Dock inte på banan…

Advertisements
This entry was posted in Gym and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Igång igen!

  1. Julia says:

    Jag är alltid intresserad av dina pass Sara, helst upplägget på dina intervaller! 🙂 tack på förhand!

  2. Mikaela says:

    Hej Sara, jag har följt din blogg ett tag och tycker den är otroligt inspirerande. Du får jättegärna maila mig passet.

    Hälsningar
    Mikaela

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s