Invigning av nya skorna

Nu ikväll blev det invigning av nya skorna! 8 km mysjogg i 4.50 tempo. Kändes grymma! Tänkte hela tiden på de tekniktips jag fick i måndags. Lättast att rätta till är armarna. Dvs att ha dem närmare kroppen. Helt plötsligt såg jag väldigt många löpare som viftade med armarna långt ut från kroppen. 🙂 Svårare med lutningen framåt som jag känner mig lite mer osäker på vad som är “rätt” position. Men jag tror jag kommer känna det när jag testat ett par ggr.

20130421-223846.jpg

Väldigt fin kväll var det! Gav mig ut efter kl 20 och det var ändå ljust! Love it!! Imorgon är det dags för intervaller på lunchen! Det verkar bli regn imorgon igen…

This entry was posted in Löpning, Prylar and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Invigning av nya skorna

  1. Clara says:

    MYSJOGG i 4:50-tempo. I wish! Det är ju full speed för mig 🙂

  2. Linda says:

    Haha, mysjogg för dig är ett tempo där jag vill kräkas. 😉

    • Sara says:

      Jag får byta ord till myslöpning 😉 “Hemligheten” bakom tempot är intervaller! Jämför med ett hårt intervallpass så är det mesta mysigt 😉

  3. Anneca says:

    De skorna har jag också, jag är grymt nöjd!

Leave a Reply

