Nya skor att springa in våren i!

Yej! Mina nya skor har kommit nu! Beställde samma modell(trodde jag) som jag haft i flera år men som nu bytt namn. GT-1000 heter dessa. Jag hade tänkt fortsätta med GT2110-2170-serien men fick tyvärr fel info i löpskobutiken där jag prövade ut modellen (jag borde annat oråd för säljaren kändes inte så engagerad). Jag hade med min gamla löparsko men ändå var det denna hon visade mig samt sa var fortsättningen på den modell jag hade. Jag gissar att denna sko är helt ok, men det var ju inte vad jag hade tänkt mig. Anledningen till att jag inte köpte skon i butiken var just för att säljaren kändes så ointresserad samt att den färg jag ville ha inte fanns i den butiken. Så efter lite funderande så beställde jag, vad jag trodde var samma modell jag hade, på nätet. Av en slump så läste jag sedan ett löpskotest där jag såg att hon i butiken gett mig fel information. Jag skulle kunna skicka tillbaka skon, men jag vet inte om jag orkar.

Roligt med lite färg då mina andra löparskor alltid varit vita.

Jag beställde skorna från Start Firness Att beställa träningsskor på nätet är ngt jag rekommenderar bara om man redan fått hjälp att pröva ut en sko sedan tidigare!

20130417-224233.jpg

This entry was posted in Löpning, Prylar and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Nya skor att springa in våren i!

  1. Lite surt förstår jag, men hoppas att den nya modellen funkar bra för dig. Brukar också beställa skor från Start Fitness, de är toppen.

Leave a Reply

