Axelpass

Min förkylning vill inte helt ge med sig, men jag känner mig tillräckligt pigg för att träna, men det är inte kul att vara snorig på gymmet. Så jag bestämde mig för att ta ett pass som inte var så pulshöjande idag. Bland annat så körde jag Lofsans axelpass. Jag passade på att stå på en bosoboll för att få in lite mer bålträning i det hela. Jag var betydligt starkare i de två sista övningarna hon visar så där hade jag behövt byta hantel vilket jag gjorde på sista omgången.

Starka Lisa stod precis bakom och körde ett grymt benpass! Även halva min grupp på jobbet var där också! Kul!

 

20130416-150950.jpg

This entry was posted in Gym. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

