Intervaller byttes mot utegym

I går stod det intervaller på schemat. Jag hade planerat ett pass tillsammans med några av mina kollegor. En efter en hoppade av. Det får man räkna med när det är på lunchen, akuta saker kan dyka upp, och några tyckte att det var för kallt. Jag kan avslöja för er att det var det inte! 🙂 Det var helt perfekt! Så länge man rör sig så håller man sig varm. Jag kan delvis förstå dem, jag tränade inte utomhus mitt i vintern för ett par år sedan heller vilket jag gör nu. Men nu är det april och varmt i solen, så inget att skylla på. Ut och rör på er! 🙂

Jag vaknade upp och kände att det drog lite i halsen så jag och min tappra kollega M tog en lugn jogg bort till utegymmet vid Eriksdalsbadet och körde några övningar där och joggade sedan tillbaka. Kanske lika bra med tanke på mitt långpass dagen innan.

20130410-121649.jpg

This entry was posted in Gym, Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

