Mindre bra middag!

Jag gillar ju veggomat och rätt så ofta så är “dagens middagsförslag” i min morgontidning en vegetarisk middag! Men… nästan lika ofta är rätten en pasta med lite hackade grönsaker. Dessutom grönsaker som inte är så mättande. Som exemplet på denna bild. Vem blir mätt på det? I längre än 45 min? Ska serveras med en sallad står det, då borde man skrivit bönsallad! Här tycker de också att man ska slänga i en “färdig tomatsoppa”! (Jag är inget fan av halvfabrikat)

20130408-124441.jpg

Jag hoppas att det på sikt ska bli en ändring för jag förstår om inbitna köttälskare inte vill äta veggo om detta är det alternativ som serveras! Jag kommer lägga upp några veggofavoriter inom kort!

This entry was posted in Mat and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

