Heldag utan barn

Idag hade jag fixat barnvakt och planerat en heldag för sambon M (födelsedagspresent)

Vi började på Sats Zenit och även fast jag har tränat både där och på andra större nya Sats så insåg jag lite varför jag betalar så mkt för mitt gymkort… En viss skillnad från Sats Marievik om man säger så! Vi värmde upp på löpbandet och jag klämde in en tabata där också. Sedan blev det passet som visas i bild nedan.

20130406-211539.jpg

Efter det åt vi brunch på Clarion Hotell vid Norra Bantorget! Jag lyckades hamna i mitt berömda buffémode och kunde äta precis hur mkt som helst utan att må dåligt;)

20130406-212050.jpg

Efter det fick M en spabehandling och jag gick för att pröva ut nya skor på löplabbet. Mkt folk och tyvärr inte ngn jättekunnig säljare så det blev inga skor.

20130406-212805.jpg

This entry was posted in Löpning and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

