3 2 1

20130403-222410.jpg

Fantastiskt väder idag! Idag blev det intervaller som kallas 3 2 1.
Upplägg: Uppvärmning, intervaller på 3min, 2 min, 1 min med 1 minuts vila. (block) Sedan 2 min vila och så två block till! Målet var att hålla samma höga tempo genom alla intervaller. Nedjogg. Jag gick i vilan.

Galet mkt folk ut så jag fick kryssa mellan alla som var ute och gick 🙂

This entry was posted in Intervaller, Löpning and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to 3 2 1

  1. Maria k says:

    Hej Sara,,,,vilken hastighet kör du på…har svårt att veta hur jag ska ligga. Med vänlig hälsning, maria

    • Sara says:

      Kollade in det senast importerade passet och enligt min gps så låg jag mellan 3.55-4.15 i intervallerna. Dock sprang jag lite fram och tillbaka (inte i själva intervallet, men vände precis innan) så det är inte helt tillförlitligt. 🙂

Leave a Reply

