Galen sport

En sak är ganska säker, backhoppning är inte en sport för mig som är höjdrädd. Jag tyckte hissen upp i tornet på Holmenkollen var läskig!

Nedanför arenan fanns det även en arena för längdskidor. Barnen hejade på skidåkarna med de nyinköpta norska flaggorna och vi njöt av vädret! Jag blev ännu mer sugen på att lära mig åka längd. Har åkt en gång som vuxen och då dog mina axlar efter 3 km. Har noll teknik så ngn form av instruktör är nog bra första gången!

Btw så säger jag varje vår att jag måste köpa nya solglasögon (har slipade så det är ett lite större projekt att fixa nya). Dessa är inne på typ 10e året nu…

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

