Bra på resan!

Jag är på resande fot ett par dagar, då är en trx perfekt att ta med sig!

Här gör jag en coreövning som Lofsan.se tipsat om här: http://videofy.me/v/1055979 Jag valde att lägga upp stillbilder 😉 För ca en månad sedan så var jag på en coreworkshop med Lofsan och då var inputen till mig (utöver alla bra övningar vi gick igenom) att jag måste avancera mina plankor mer! Och det har jag gjort. Tex lyfta en arm i taget! Det är ett jäkla viftande numera. Eller använda trxen för att göra det hela mer instabilt 🙂

This entry was posted in Hemmaträning and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

