Nyheter på mitt gym

Det har inte funnits några lådor på mitt närmsta Sats men denna vecka hade de fått in tre st i olika höjd. Så jag passade på att testa “utfall”/uppkliv med ett ben med axellyft! Grymt att få in två övningar i en. Jag tog mittenlådan. Det blev snabbt tydligt att jag var olika stark i benen!

Nästa gång blir det högsta lådan!

This entry was posted in Löpning and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Nyheter på mitt gym

  1. Hehe, en viss vän till dig har tjaaatat på dem! Så jag säger också ÄNTLIGEN! 🙂

  2. Aniika says:

    Utfall, blir darrig i benen av att bara tänka på det. KUL att se dig här i bloggosfären, och tack för senast. Kul att träffa Lofsianen “IRL”! 🙂

Leave a Reply

