Med Lifeproof och Allakanträna i Humlan

Igår efter jobbet tog jag cykeln in till stan för att få träffa Ida Allakanträna, Clara Erdoderdo, Linda Dinkelhoppare, Lisa Livet från den ljusa sidan, Annelie Life in Cerise mfl för ett träningspass i Humlegården. Ida stod för passupplägg och Clara berättade om Lifeproofs tåliga mobil & tabletskal. De tål både hårda stötar och kraftigt regväder. Man ska tom kunna ta kort med mobilen under vattnet med skalet på. (Vet inte om jag vågar pröva det). Nu inväntar jag bara min nya telefon som är beställd så att jag kan få testa skalet lite mer! 

Träningspasset var uppdelat i två delar. Först benträning i form av olika benböj och hopp och sedan överkropp i stationsform. Ida visade lite hur appen “Lofsangruppen” såg ut. Där kan man koppla en film till övningen så att man lätt ser hur övningen ska utföras. Överkroppsdelen körde vi med min favorittimer – Ultratimer! Tips till Ida nästa gång är att ha röd färg på vila så man lätt kan se när det är jobba/vila som gäller. 

Fast jag tog det ganska lugnt eftersom jag har lite känningar i luftrören så har jag ändå lite träningsvärk. 

IMG_8283

Djup koncentration. 

This entry was posted in Löpning. Bookmark the permalink.

Leave a comment